środa, 21 stycznia 2015

Liebster Award + ważne informacje

 

Na dole ogłoszenie!

Sprawa wygląda tak, że zostałam nominowana przez dwie dziewczyny do Liebser Awards i odpowiem na ich pytania, ale tym razem nie będę nominowała innych blogów i zadawała pytań.
Aguula i Blogi Sosów - dziękuje wam serdecznie. :)))

Pytania od Aguuli :

1. Jak masz na imię? ;)
Paulina
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Trudno wybrać, ponieważ nie czytam ich dużo, wolę fanfiction.
3. Co najczęściej oglądasz na Yt? 
Nie mam pewności, ale myślę, że jest to muzyka.
4. Ile blogów czytasz? ;)
Wow. Nie wiem. Coś około 200, tak myślę.
5. Masz jakieś zwierzątko?
Tak.
6. Ulubiony kolor? ;)
Czarny.
7.Z jakiego województwa jesteś?
Dolnośląskie.
8. Masz rodzeństwo?
Na szczęście nie.
9. Dokończ zdanie ;) Najbardziej kocham........ 
słuchać muzyki, kiedy tylko mam wolną chwilę.
10. Ulubione jedzenie...
Pizza, chyba.
11. Co się inspiruję do pisania? 
Wszystko. Dosłownie. Potrafię iść ulicą i nagle wpaść na jakiś ciekawy pomysł, który potem rozwijam. Czasami też, jak słucham piosenek lub, gdy czytam inne ff, czy oglądam filmy.

Pytania od Blogów Sosów :

1. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/szczęśliwa?
Dni wolne, odpoczynek, czytanie, marzenie, planowanie i wiele wiele innych.
 2. Co natchnęło Cię do założenia bloga?
Nie mam bladego pojęcia. Zaczęłam od czytania różnych ff i po prostu chciałam spróbować.
 3. Czy wzorujesz się na książkach, bądź filmach przy pisaniu?
Czasami mam tak, że oglądam jakiś film i wpadam na pomysł częściowo podobny do jego fabuły, ale zawsze staram się dodać innych bohaterów, wątki i takie tam, dzięki czemu w ogóle nie przypomina tego jaki był na początku.
 4. Jak się czujesz, gdy widzisz nowe komentarze pod rozdziałem?
To trochę głupie, ale szczerze się jak szalona. Jestem szczęśliwa. Cieszę się, że ktoś szanuje moją prace, nawet jeśli nie jest idealna. Czytelnicy są nie tylko po to by chwalić. Ich głównym zadaniem jest wytknięcie błędów.
 5. Często czytasz książki? (nie szkolne lektury)
Rzadziej, niż ff.
 6. Czy Twoi przyjaciele, znajomi lub rodzina wiedzą o tym, że piszesz bloga? Wspierają Cię?
Nie mam pojęcia, ale chyba wolałabym, aby nie wiedzieli. xD
7. Czy pisanie jest czymś, czym chcesz się zajmować w życiu w przyszłości?
Nie wiem. Póki co nie myślę o tym co będę robić dalej, ale piszę dla relaksu.
 8. Jak wpadłeś/wpadłaś na pomysł pisania akurat takiej historii?
Nie pamiętam, ale najprawdopodobniej przeglądałam depresyjne tumblr'y.
 9. Ulubiony cytat?
Nie jestem w stanie podać tylko jednego.
 10. Jesteś zadowolony ze swojego bloga?
Częściowo tak częściowo nie. W końcu nic, ani nikt nie jest idealny.


A teraz przechodząc do wiadomości. Na wattpadzie powstał już ''Łowca Samobójców'', który ma na razie tylko prolog, ale linka oficjalnie tutaj podam, kiedy założę również blog z szablonem i miejmy nadzieję, że również zwiastunem. Możliwe, że wyjadę na kilka dni, ponieważ mam ferie, ale rozdział postaram się dodać jak najszybciej i jeśli dobrze mi pójdzie to może nawet jutro. Do końca opowiadania zostało jeszcze około 10 rozdziałów. Niedługo dobijemy do 6000 tysięcy wyświetleń co bardzo mnie cieszy!  Dziękuje wam za wszystko. :DDD

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest uszanowaniem pracy autora.